Loading...

Boska Holland

mockup-boska
OTIS Online Nummer 1 uit 140 aanmeldingen

Je kent ze vast wel. Via LinkedIn worden tekstschrijvers gevraagd voor een omvangrijke opdracht. 100+ reacties. Hoe kom je daar ooit tussen? In ieder geval proberen! En als je het dan toch doet. Doe het dan goed. Krachtige teksten met de juiste tone of voice, een proposol om je vingers bij af te likken en persoonlijke overhandiging van het document zijn uiteindelijk doorslaggevend geweest.

 

Boska Holland

Stiekem trots en vol energie mogen we aan de slag. We starten met een rondleiding door het pand. De geschiedenis van het authentieke familiebedrijf is terug te zien. Ruim 100 jaar geleden is het gestart met het maken van kaasproducten. Boska verkoopt alles op het gebied van kaas, behalve de kaas zelf. Van kaasschaven voor de consument tot kaassnijder en toonbankinrichting voor de professionele gebruiker. Het assortiment bestaat uit kaasschaven, kaasraspen, kaasfondues, kaaskrullers en meer.

 

Ready, set, go!

Na de rondleiding en uitleg over de verschillende producten krijgen we onze eerste briefing: kaasdummy’s. Slechts 50 stuks. Graag unieke content. Beter voor Google. Tja,  dat begrijpen we…Een lastige opgave….in het begin was het echt wel even zoeken naar de juiste tone of voice, het ritme van de teksten, het inleven in de producten en het bedrijf. We besloten om iedere donderdag intern bij Boska te werken. Zo leerden we de medewerkers kennen, kregen we uitleg over de producten en meer feeling bij het bedrijf.

 

Beter en beter

De teksten werden beter en beter. Uiteindelijk zijn er binnen drie maanden ruim 500 producten van unieke content voorzien. Bloed, zweet en tranen, maar het resultaat mag er zijn!

 

Bekijk het eindresultaat op www.boska.com

BEHOEFTE AAN WINSTGEVENDE PRODUCTTEKSTEN?