Loading...

AtHoc

mockup-athoc
ATHOC

AtHoc (een divisie van BlackBerry) heeft onlangs de Crisis Management Summit georganiseerd. Tijdens deze bijeenkomst kwamen allerlei specialisten bij elkaar om kennis te delen over het topic crisismanagement.

 

De juiste doelgroep bereiken 

Voor AtHoc was het van belang dat de juiste professionals deel zouden nemen aan de Crisis Management Summit. Vandaar dat zij OTIS Online hebben ingeschakeld om door middel van diverse online kanalen de juiste doelgroep te benaderen, namelijk professionals die in hun dagelijkse werkzaamheden te maken hebben met crisismanagement.

 

WAT DOEN WE DAN?

Om dit te bewerkstelligen hebben we de volgende middelen ingezet voor AtHoc:

  • Opmaak van een inschrijfpagina voor het evenement
  • Opmaak van het grafische werk voor online promotie
  • Inzet van gesponsorde social media berichten, gesegmenteerd op potentiele bezoekers
  • Onderhoud van de Facebookpagina en evenementenpagina
  • Opmaak van de nieuwsbrief en nieuwsitems

 

Benieuwd naar het resultaat? Bekijk de website van Athoc

EEN EVENEMENT OF CURSUS PROMOTEN?